Pozivom broja telefona 19909 ili 011/22 57 498, klijentima je omogućeno da se na jednostavan način informišu o uslugama Sberbank Srbija a.d.

Putem Kontakt Centra možete zakazati sastanak u ekspozituri, dobiti informacije o uslovima i načinu dobijanja kredita, aktuelnim promotivnim proizvodima, deviznom kursu ili uspostaviti kontakt sa operaterom Info Centra.

Radno vreme Kontakt Centra je radnim danom i subotom od 08 do 22 časova i nedeljom od 09 do 19 časova (podrška za kartice).

Pozivi upućeni broju 19909 iz fiksne mreže Telekoma Srbije tarifiraju se po ceni lokalnog poziva, dok se pozivi iz MTS mreže taraifiraju po ceni 4,80 din/min sa PDV-om.

Pozivanje iz inostranstva i ostalih mreža mobilne telefonije moguće je putem broja 011/22 57 498 (cena poziva zavisi od tarife mreže mobilne/fiksne telefonije).

Provera stanja na računima putem telefonskog poziva


Stanje na računima možete dobiti pozivom broja Kontakt Centra 19909 ili 011/22 57 498, servis je dostupan 24 časa 365 dana godišnje a može se koristiti na srpskom i engleskom jeziku.

Da biste proverili stanje na računu neophodan je PIN za govorni automat koji možete dobiti besplatno u najbližoj filijali Sberbank Srbija a.d.

Navigacijom kroz govorni automat (izborom opcije 1) dobićete sledeće informacije:

Stanje na tekućem računu

- Iznos rapoloživih sredstava
- Iznos rezervisanih sredstava
- Iznos dozvoljenog prekoračenja
- Datum isteka dozvoljenog prekoračenja
- Iznos poslednje uplate
- Datum poslednje uplate

Stanje na deviznom računu
- Iznos rapoloživih sredstava
- Iznos rezervisanih sredstava
- Iznos poslednje uplate
- Datum poslednje uplate

Stanje na računu kreditne kartice

- Iznos rapoloživih sredstava
- Iznos potrošenih sredstava
- Iznos rezervisanih sredstava
- Kreditni limit

Ukoliko imate više računa, govorni automat će pročitati poslednje četiri cifre svih Vaših računa i nakon toga možete ponuđenim tasterima da izaberete račun koji Vas interesuje.